IMPORTANT

Avui us he enviat un mail des d'un nou correu fran.rcde@gmail.com, és important que el mireu i que em contesteu.
En el mail també hi ha els exercicis que la Juli ens ha enviat.

Si algú no ha rebut el mail que m'envï un a mi.

Moltes gràcies i disculpeu les molèsties

Temes del bloc

dijous, 19 de novembre del 2009

Ànims!

Bones!

Després de veure que a l'equip "ens va" la informàtica. He decidit, que per tenir un altre mitjà de comunicació, crear aquest bloc.
La meva intenció és que en aquest bloc penjar fotos, cròniques, noticies sobre el futbol i l'Espanyol, sobre equips femenins... (per aquest motiu agrairia que em passéssiu les fotos que tingueu d'aquesta temporada, ja sigui per via e-mail o cd, gràcies)
En aquesta primera entrada us penjo l'enllaç del vídeo que els hi vem passar a les nenes abans del partit del Sant Gabriel

Vídeo

1 comentari:

Juliana ha dit...

m'agradaria saber com poder fer-me un perfil i poder introduir coses....