IMPORTANT

Avui us he enviat un mail des d'un nou correu fran.rcde@gmail.com, és important que el mireu i que em contesteu.
En el mail també hi ha els exercicis que la Juli ens ha enviat.

Si algú no ha rebut el mail que m'envï un a mi.

Moltes gràcies i disculpeu les molèsties

Temes del bloc

dimecres, 10 de març del 2010

La plantilla (avui toca... la Judith)

La coneixem com a Peque, una de les que més lluita i roba més pilotes a les defenses contràries.


Quan i on vas començar a jugar a futbol?
Vaig començar a jugar a futbol amb 6 anys a l'equip del meu barri que es diu Joan XXIII
Què és el que més t'agrada del futbol?
Que m'ho passo molt bé, i a més exercito el cos.

Què et va fer decidir que volies ser jugador/a de futbol?
Veia al meu germà jugar i vaig començar a donar pilotades.

De tots els partits que has jugat, quin és un dels que més t'han marcat o que mai oblidaràs?
Un dels que més m'ha marcat a sigut contra el Sant Gabriel.


Quin és el teu ídol futbolístic?
M'agrada en Xavi del FC Barcelona.

De gran a què et vols dedicar?
M'agradaria ser metgessa.

Quina virtut destacaries del RCD Espanyol femení infantil A? i un defecte?
Una virtut és jugar és que juguem amb equip. I un defecte és que hem de ser més fortes en defensa i a vegades en atac.

Què creus que és necessari canviar actualment en el futbol femení?
M'agradaria que en la nostra categoria es jugués a fut11.