IMPORTANT

Avui us he enviat un mail des d'un nou correu fran.rcde@gmail.com, és important que el mireu i que em contesteu.
En el mail també hi ha els exercicis que la Juli ens ha enviat.

Si algú no ha rebut el mail que m'envï un a mi.

Moltes gràcies i disculpeu les molèsties

Temes del bloc

diumenge, 4 d’abril del 2010

La plantilla (avui toca... la Mireia)

Avui per acabar les entrevistes a les jugadores del infantil A, conèixerem una mica més a una de les defenses de l'equip. Que ja ha demostrat sobradament que el seu pas al futbol 11 no serà cap dificultat per ella.
Quan i on vas començar a jugar a futbol?
Vaig començar a jugar amb 8 anys a la Penya blanc-i-blava Manigua.

Què és el que més t'agrada del futbol?
Com a tothom, marcar gols però també em dòna molta satisfecció impedir que marqui gol l'equip contrari.

Què et va fer decidir que volies ser jugador/a de futbol?
A mi de petita no m'agradava jugar a futbol, però sempre tenia que anar a veure el meu germà jugar al camp de l'Europa, vaig decidir de provar-ho ja que ell deia que era molt divertit, i quan ho vaig provar em va agradar.

De tots els partits que has jugat, quin és un dels que més t'han marcat o que mai oblidaràs?
Mai oblidaré el gol que vaig marcar de cap contra el Bellavista Milan i li vaig dedicar a la meva tieta avià, però també recordo, un partit que el porter del meu equip va faltar, i m'hi vaig ficar jo, i la veritat es que no ho vaig fer gaire bé, perquè ens van ficar 10 gols, però contant que jugavem contra els primers...

Quin és el teu ídol futbolístic?
El meu ídol futbolístic és el Nico Pareja que juga a la mateixa posició que jo, però també m'agrada el Cristiano Ronaldo, el Xavi i l'niesta.
De gran a què et vols dedicar?
M'agradaria poder dedicarme a la medicina.
Quina virtut destacaries del RCD Espanyol femení infantil A? i un defecte?
La virtut que destacaria com tothom és el bon rotllo, i que totes ens portem molt bé entre nosaltres, i el defecte és que de vegades ens quedem a dalt i no baixem.

Què creus que és necessari canviar actualment en el futbol femení?
Més estona per entrenar i la roba , que ens donguin la d'aquest any.