IMPORTANT

Avui us he enviat un mail des d'un nou correu fran.rcde@gmail.com, és important que el mireu i que em contesteu.
En el mail també hi ha els exercicis que la Juli ens ha enviat.

Si algú no ha rebut el mail que m'envï un a mi.

Moltes gràcies i disculpeu les molèsties

Temes del bloc

dijous, 1 d’abril del 2010

La plantilla (avui toca... l'Aranzazu)

Les que aneu dissabte amb el cadet, mireu el mail ja que el Ricard us ha enviat un amb la direcció i el mapa per anar a Vic

La portera que més imposa de la categoria. De les que junt amb l'Alba és de les menys golejades de la categoria. 
Quan i on vas començar a jugar a futbol?
Vaig començar als sis anys a la escola de futbol del Masquefa.Vaig estar fins als deu anys i després vaig fer les proves a l'Espanyol.
Què és el que més t'agrada del futbol?
El que més m'agrada del futbol són els penalts i els 1 contra 1.
Què et va fer decidir que volies ser jugador/a de futbol?
Crec que em va fer decidir jugar a futbol el meu pare que va jugar a molts equips de jugador i de porter.

De tots els partits que has jugat, quin és un dels que més t'han marcat o que mai oblidaràs?
El partit que mai oblidaré va ser en el torneig d'Aiguafreda contra el FCB.

Quin és el teu ídol futbolístic?
Els meus ídols futbolístics són en IKER CASILLAS y en VICTOR VALDES.
De gran a què et vols dedicar?
De gran vull ser o policía o veterinaria.

Quina virtut destacaries del RCD Espanyol femení infantil A? i un defecte?
Jo diré que una virtut que tenim es que a vegades jugem molt bé. I un defecte es que tothom no es comporta correctament amb les altres.
Què creus que és necessari canviar actualment en el futbol femení?
Crec que s'hauria de canviar que no hi hagués tanta desigualtat.