IMPORTANT

Avui us he enviat un mail des d'un nou correu fran.rcde@gmail.com, és important que el mireu i que em contesteu.
En el mail també hi ha els exercicis que la Juli ens ha enviat.

Si algú no ha rebut el mail que m'envï un a mi.

Moltes gràcies i disculpeu les molèsties

Temes del bloc

dijous, 29 d’abril del 2010

Alguns canvis temporada 2010/11

Confirmat l'any vinent hi ha canvis en el futbol base. Però com quasi sempre en el futbol base n'hi hauràn ben pocs. Anem a comentar els canvis que ens poden afectar tant a les que pujeu al cadet com les que us quedeu al infantil.

CADET: Es crea una 1a divisió i una segona divisió. La 1a divisió es crearà amb els millors equips de la categoria.

INFANTIL: A partir de la temporada que ve es jugaràn 4 quarts de 18 minuts cada un. On cada jugadora haurà de jugar 1 dels 3 primers quarts com a mínim. En cada quart no es podran fer canvis (a no ser que sigui per lesió) La plantilla serà com a màxim de 15 jugadores i a la convocatoria només poden anar 12 jugadores. L'any vinent la victoria valdrà 4pts, l'empat 2pts i per perdre ens emportarem 1pt.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Una pregunta? el Español se plantea la posivilidad de terner 2 cadetes.1 en primera y otro en 2.y en caso que asi sea las infantiles que suben a cadete en que competicion estarian.

Fran ha dit...

Doncs la veritat és que si és així em pilles en fora de joc.

Jo pel que tinc entés i vaig parlar amb la coordinadora dimarts passat, de moment no s'ha plantejat aquesta opció o almenys a mi no em va dir res.

Si saps alguna cosa més, agrairia que m'escribisis un mail a gsfran@hotmail.com

Anònim ha dit...

vaia ...

no anirà bé qautre parts així.. es perd la gràcia del futbol.. si semblarà bàsquet..

maria

Anònim ha dit...

estic d'acord amb la Maria això semblarà bàsquet o futbol sala.
i aixo de que no es poden fer canvis? aixo impedeix als equips a fer la seva estratègia.
nose....no em convenç gens aquesta proposta, res de res.
A aprofitar el que queda de temporada amb aquesta normativa.

SONIA

Fran ha dit...

Sonia al contràri, això permetra als equips fer estrategies. Ara si hi ha alguna cosa que no t'agrada fas el canvi i ja està. Ara els entrenadors hauran de pensar bé les jugadores que posaran dins el camp durant els 3rs primers quarts. Haurà de pensar si treure 1r un equip teòricament més fort o més fluixet o bé anivellar-lo... i clar pensa quina classe d'equip treurà l'equip contràri.

Tot i això jo crec que a la vostre categoria és un error aquest canvi. A les peques ho trobo bé, perquè hi ha nenes que en partits importants no juguen ni 5 min.

fede ha dit...

la lliga comarcal del baix llobregat , ja fa anys que es juga aixi , a la categoria de prebenjami i benjami.
aixo ho fan perque jugen tots els nens i nenas.

Anònim ha dit...

a mi no magrada gennss...

keral