IMPORTANT

Avui us he enviat un mail des d'un nou correu fran.rcde@gmail.com, és important que el mireu i que em contesteu.
En el mail també hi ha els exercicis que la Juli ens ha enviat.

Si algú no ha rebut el mail que m'envï un a mi.

Moltes gràcies i disculpeu les molèsties

Temes del bloc

dilluns, 28 de desembre del 2009

La plantilla (avui toca... Queralt)

Finalment avui l'entrenament és a les 18h. Sento les molèsties!

La capi, la número 5, la Queralt Gómez. Nascuda un 27 de maig del 1997. Segon any a l'Infantil A de l'Espanyol.
La Queralt ens ha contestat a les preguntes del petit qüestionari, veiem les seves respostes

Quan i on vas començar a jugar a futbol?

Bé, des de que soc petita he vist jugar al meu germà a futbol i poc a poc em va agradar.
Des de els 5 anys jo demanava als meus pares que m’apuntessin al equip de l'escola. Als 6 anys ja que molts amics meus i jugaven els vaig poder convèncer de que m' apuntessin a l'equip de l'escola Lestonnac.


Quin és el teu ídol futbolístic?

El meu ídol futbolístic des de petita és en Puyol.
Jo sempre me fixat en la gent que juga a la meva posició per veure errors que puc fer jo i així millorar-los.

Què és el que més t'agrada del futbol?


Bé, el que més m'agrada del futbol, encara que jo no en faig gaires, és marcar gols i una altra que faig més és parar-ne, no parar-ne com a portera sinó impedir que una jugadora contrària pogui xutar o rematar i així marcar gols. Em sento feliç quan el meu equip acaba amb la porteria a 0 ja que penso que hem fet molt bona feina defensiva i si acabem guanyen molt millor perquè vol dir que hem fet també una bona feina ofensiva.

 
De gran a què et vols dedicar?

Bé, primerament m'agradaria ser jugadora professional però també tenir un títol de entrenadora o professora d'educació física.


De tots els partits que has jugat, quin és un dels que més t'han marcat o que mai oblidaràs?

Bé, era l' any passat amb el Infantil B jugava contra el Sabadell B va començar el partit malament perdent 0-2, l'entrenador va fer uns canvis encertats i varem aconseguir empatar 2-2 però llavors va tornar a fer canvis ja no tan encertats i ens van marcar fins a 6 gols, així que el marcador anava 2-6 perdent, va tornar a fer els mateixos canvis que al principi i varen tornar a funcionar 6-6 però una altra vegada es varen fer canvis i varem recaure amb un 6-8 perdent.
Aquest partit mai l'oblidaré ja que vaig marcar molts gols, que com us he dit abans, m’agrada molt. El treball en equip durant una estona va ser molt bo.
 

Quina virtut destacaries del RCD Espanyol femení infantil A? i un defecte?

La virtut és el companyerisme i el bon rotllo que hi ha entre nosaltres. Si algú no està contenta amb el seu treball entre totes la intentem ajudar.
El defecte és que ens falta concentració en els partits, tots ens pensem que són fàcils i anem fent bromes i no ens concentrem. Igual que l'estona que entrenem jo crec que no és suficient.

Què et va fer decidir que volies ser jugador/a de futbol?

Bé. jo mai he jugat a un altre esport, encara que durant uns anys vaig fer motocròs, no m'agradava fer competicions però si el anar amb la moto. Així com el futbol si que m'agradava, em cridava la atenció, a part tots els meus amics que m'havien vist fer les dos coses em van dir que era mes bona en futbol ja que en motocròs no competia i així no tenia futur, en el futbol el podia tenir, aquesta és la raó  per la que em vaig decantar cap al futbol.


Què creus que és necessari canviar actualment en el futbol femení?

Doncs els horaris no són gaire bons però el que menys m' agrada és que no tenen participació casi en cap canal de televisió, la gent no mira el futbol femení sinó el masculí, també m' agradaria que es pogues igualar el que guanyen els nois ja que les noies guanyen molt menys.