IMPORTANT

Avui us he enviat un mail des d'un nou correu fran.rcde@gmail.com, és important que el mireu i que em contesteu.
En el mail també hi ha els exercicis que la Juli ens ha enviat.

Si algú no ha rebut el mail que m'envï un a mi.

Moltes gràcies i disculpeu les molèsties

Temes del bloc

dimarts, 19 de gener del 2010

La plantilla (avui toca... la Jeni)

Podem dir que avui toca una de les fòrofes del futbol, millor dit de l'Espanyol i clar el femení A és un gran referent per ella. Puc dir que és la jugadora que més jugadores coneix del primer equip femení.


Quan i on vas començar a jugar a futbol?

Doncs vaig començar a jugar als 6 anys a l'equip de la meva escola, el C.E.I.P Prosperitat. Vaig començar a jugar amb nens, però jo des de ben petita que sóc de l'Espanyol i el meu pare va dir-me que em portaria a fer les proves allà. Em vaig poder quedar; els dos primers anys vaig estar amb l'equip que el José Reina dirigia i ara formo part de la plantilla de l'infantil A.


Quin és el teu ídol futbolístic? 
De nois m'agraden molt en Messi, Luis García, Tamudo, Callejon, Kameni, Pique però que juguin a la meva possició el David García; de la superlliga femenina de l'Espanyol m'agraden molt la Vero, Conti, Corredera i la Lara.


Què és el que més t'agrada del futbol? 
Suposo que com a totes ens agrada marcar gols, però també jugar en equip, també m'agrada que els entrenadors em diguin les coses que faig bé com les que faig malament.

De gran a què et vols dedicar?
Bé suposo que com a totes és arribar a jugar a la superlliga femenina del RCDE i sobretot jugar la copa de la Reina. I com d'això no viure vull fer una carrera i ser professora de bressol.


De tots els partits que has jugat, quin és un dels que més t'han marcat o que mai oblidaràs?   
Doncs ara mateix no sé amb quin quedar-me.



Quina virtut destacaries del RCD Espanyol femení infantil A? i un defecte? 
Una virtud que de vegades (quasi sempre) juguem en equip, també m'agrada el bon rotllo que hi ha dins el vestuari. Un defecte que a vegades anem a jugar molt negatives o no molt concentrades i això a l'hora del partit es nota molt i com diuen totes hauriem d'entrenar més, però no una estona sino un dia més.


Què et va fer decidir que volies ser jugador/a de futbol? 
Perquè sempre que anava a veure al meu germá jugar a futbol, quan arribava la mitja part em possava a jugar amb una pilota al camp amb amics d'allà i m'agradava molt aixo de donar-li patades a una pilota per marcar gols i guanyar.



Què creus que és necessari canviar actualment en el futbol femení? 
Jo crec que li donen massa importància al futbol masculí, els nois cobren més que les noies, i les noies no sortim per la televisio ni res i els nois si. Hauriem i haurien d'animar al futbol femení i promocionar-lo més.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola a tots!
m'agrada molt aquesta secció d'entrevistes ja que d'aquesta manera us podem conéixer a totes millor.
A més,ja en tinc ganes de saber una mica més del cos tècnic de l'equip també! així que des d'aquí demano el vot per Juli i Marta!! A veure que cosetes ens expliquen elles..

Anònim ha dit...

Jo he estat votant des de molts dels ordinadors de la feina a la Juli... i sempre es queda amb menys vots dels que he marcat!!!!, Juliana!, explicans coses.

Salut.

Anònim ha dit...

si exacte!

vull saber coses de la Juliana!
Sempre la boto però mai guanya! jajaja