IMPORTANT

Avui us he enviat un mail des d'un nou correu fran.rcde@gmail.com, és important que el mireu i que em contesteu.
En el mail també hi ha els exercicis que la Juli ens ha enviat.

Si algú no ha rebut el mail que m'envï un a mi.

Moltes gràcies i disculpeu les molèsties

Temes del bloc

dimarts, 2 de març del 2010

La plantilla (avui toca... la Mónica)

Avui veurem la última jugadora que va fitxar per l'equip. De moment és la pitxixi de l'equip i ha marcat en quasi tots els partits que ha jugat (menys Badalona i La Roca, els dos a fora).
 
Quan i on vas començar a jugar a futbol?
Vaig començar als 5 anys i al pati del cole(jugava amb nois).Desprès vaig anar a l'Atlètic Masnou i vaig estar 2 anys. Desprès vaig anar al Ricoh Premià i vaig estar 3 anys i per últim al RCDEspanyol, és el primer any que jugo amb nenes.

Què és el que més t'agrada del futbol?
El que més m'agrada és jugar en equip i marcar gols
Què et va fer decidir que volies ser jugador/a de futbol?
Doncs jo mateixa i també crec que una mica per la influència del meu germà que també juga a fútbol.

De tots els partits que has jugat, quin és un dels que més t'han marcat o que mai oblidaràs?
El partit contra el Sabadell a casa d'ells i el del Sant Gabriel a casa nostra.

Quin és el teu ídol futbolístic?
El meu ídol és Xabi Alonso i Guti. Els dos són migcampistes i m'agrada la visió de joc que tenen i com distribueixen el joc.

Quina virtut destacaries del RCD Espanyol femení infantil A? i un defecte?
Que som una pinya totes i estem molt unides.Un defecte es que a vegades anem amb la mentalitat de perdre i llavors es quan perdem .

Què creus que és necessari canviar actualment en el futbol femení?
Que no hi hagui tant de masclisme.

De gran a què et vols dedicar? 
Doncs vull estudiar INEF per ser professora d'educació física o entrenadora de futbol o de qualsevol altre esport.