IMPORTANT

Avui us he enviat un mail des d'un nou correu fran.rcde@gmail.com, és important que el mireu i que em contesteu.
En el mail també hi ha els exercicis que la Juli ens ha enviat.

Si algú no ha rebut el mail que m'envï un a mi.

Moltes gràcies i disculpeu les molèsties

Temes del bloc

dimecres, 17 de març del 2010

La plantilla (avui toca... l'Eulàlia)

Una de les que condueix el joc de l'equip des del mig camp. Fa molt treball ofensiu i també defensiu. I tot i que no ho acostuma a fer, de les que té millor xut.

Quan i on vas començar a jugar a futbol?
Vaig començar a jugar a futbol al F.C.Martinec, quan tenia 9 anys i després al infantil A del R.C.D.Espanyol amb 12 anys.

Què és el que més t'agrada del futbol?
El que més m'agrada del futbol és jugar en equip, marcar gols i el millor és que m'ho passo molt bé.

Què et va fer decidir que volies ser jugador/a de futbol?
Jo, primer vaig començar a jugar a tenis però a mi no em convència gaire i sempre estava xutant la pilota, llavors vaig ser quan jo mateixa com que veia que el meu pare mirava partits i em deia si volia anar a l'estadi del Espanyol vaig començar a mirar partits i em començava a agradar. 
De tots els partits que has jugat, quin és un dels que més t'han marcat o que mai oblidaràs?
Un dels partits que mai oblidaré són el del Sant Gabriel a casa o el torneig d'Aiguafreda.

Quin és el teu ídol futbolístic?
El meu ídol futbolistic, bé millor dit, els meus ídols futbolistics són Jesus Navas, Xavi Hernàndez, Carles Puyol i del Espanyol Callejón tot i que el que sempre he seguit molt i mai oblidaré es Raul Tamudo. 

De gran a què et vols dedicar?
M'agradaria jugar al primer equip del Espanyol femení o sinó estudiar la carrera de INEFC, o periodista. 

Quina virtut destacaries del RCD Espanyol femení infantil A? i un defecte?
El bon rotllo que hi ha entre nosaltres, jugar en equip i els defectes jo crec que a vegades pensem que sense esforçant-nos ja guanyarem i no es així o sinó que a vegades sortim al camp desconectades, sense estar pensant en el partit.

Què creus que és necessari canviar actualment en el futbol femení?
Hauria d'augmentar la  importància del futbol femení  dins del món de l’esport, i que cada cop la gent en miri més i així també augmentaria la seva importància i que en la nostra edat es jugui a futbol 11 perquè els nois comencen a jugar a futbol 11 bastants anys abans que nosaltres.