IMPORTANT

Avui us he enviat un mail des d'un nou correu fran.rcde@gmail.com, és important que el mireu i que em contesteu.
En el mail també hi ha els exercicis que la Juli ens ha enviat.

Si algú no ha rebut el mail que m'envï un a mi.

Moltes gràcies i disculpeu les molèsties

Temes del bloc

dilluns, 14 de juny del 2010

Agenda de la setmana

Dimarts 15
Entrenament amb els segons entrenadors (els 1rs estaràn reunits)

Dimecres 16
Partit de fut11 al camp de La Roca a les 19'30

Dijous 17
Sopar al Pasatapas a les 21 (Recordeu que pares/mares si voleu venir m'heu de fer una llista de qui vindra)

Divendres 18
Torneig triangular al camp del Levante Les Planes que comença a les 19'30 (equips adversaris el Levante i PBB Viladecans)
Dissabte 19
Torneig del Sabadell, comença a les 17h (adversaris Vilassar M i Molins de Rei)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

buenas ,espero que en la reunion de hoy tengais en cuenta que la politica seguida en los ultimos tiempos a mi entender no es la mas conveniente,me explico:muchas niñas por equipo(mas dinero,pero menos minutos que se juega,menos competitividad,con equipos de nivel,etc)por lo cual las niñas que se forman deportivamente y educadamente se cansan por no ganar titulos y jugar poco lo cual aprovechan otros equipos para llevarse a nuestras mejores jugadoras no se este es mi parecer a lo mejor me equivoco,pero creo que algo de razon tengo,gracias

Fran ha dit...

Los que me conocen ya saben mi opinion... jeje

Solo puede avanzar que el año que viene las plantillas son más cortas. Se pasa de 16 a 14... algo es algo