IMPORTANT

Avui us he enviat un mail des d'un nou correu fran.rcde@gmail.com, és important que el mireu i que em contesteu.
En el mail també hi ha els exercicis que la Juli ens ha enviat.

Si algú no ha rebut el mail que m'envï un a mi.

Moltes gràcies i disculpeu les molèsties

Temes del bloc

dimarts, 2 de febrer del 2010

La plantilla (avui toca... la Cathaysa)

Una de les esquerranes de l'equip. L'any passat estava al B i aquest any a fet el salt al primer equip infantil. L'altre dia va aconseguir un dels gols importants de l'equip contra el Vilassar.


Quan i on vas començar a jugar a futbol?
Des de ben petit m'ha agradat el futbol, sempre estava jugant a pilota i quan vaig començar l'escola, jugava al pati amb els meus companys.
Amb vuit anys els meus pares van decidir apuntar-me a l'escola de l'Espanyol, vaig començar sent la única noia de l'equip.


Què és el que m'es t'agrada del futbol?
El que més m'agrada del futbol és que és un joc d'equip i sobretot perquè m'ho passo molt bé.


Què et va fer decidir que volies ser jugadora de futbol?
Em va fer decidir que sempre m'ha agradat l'esport, sobretot el futbol i el més important és que gaudeixo i m'ho passo bé.


De tots els partits que has jugat, quin és un dels que més t'han marcat o que mai oblidaràs?
El partit que més m'ha agradat va ser el partit del torneig d'Aiguafreda, perquè era la primera vegada que jugava contra el Barça i la final va ser molt emocionant tot i que vaig jugar poca estona perquè estava lesionada.
També m'ha agradat el partit del Vilassar, perquè ho vam donar tot i vam guanyar.


Quin és el teu ídol futbolístic?
A mi m'agrada molt Messi, però jo crec que una gran referència per mi és en Xavi Hernández perquè distribueix molt bé la pilota i sempre intenta jugar per als seus companys.


De gran a què et vols dedicar?
De gran m'agradaria arribar a ser una jugadara de futbol professional però si no és possible vull estudiar magisteri o alguna cosa relacionada amb l'esport.


Quina virtut destacaries del RCD Espanyol Infantil A? i un defecte?
Crec que la millor virtut és que ens entenem bé però això s'ha d'aprofitar i jugar més en equip.


Què creus que és necessari canviar actualment en el futbol femení?
Jo crec que es necessari canviar la consideració del futbol femení perquè la gent no li dóna tant importància com el futbol masculí i les noies també podem jugar tant bé com els nois o millor.

1 comentari:

Joana ha dit...

muuyy biieenn Cathaysa! la meejoorr(L)