IMPORTANT

Avui us he enviat un mail des d'un nou correu fran.rcde@gmail.com, és important que el mireu i que em contesteu.
En el mail també hi ha els exercicis que la Juli ens ha enviat.

Si algú no ha rebut el mail que m'envï un a mi.

Moltes gràcies i disculpeu les molèsties

Temes del bloc

dimarts, 25 de maig del 2010

Comença l'acció

És hora de passar pàgina de preparar dos grans cites. És hora de passar del fut7 al fut11. Dissabte es juga el primer partit de fut11 d'aquesta post-temporada, jugarem al camp del Vilassar a la 13h.

Avui m'han dit possibles rivals de la Sant Gabriel Cup, en el torneig estan convidats el FCB, el Valencia, el Maritim (2n equip valencià), l'Olympique de Lyó. També m'han comentat que el 24 i 25 els partits seràn per la tarda i el 26 serà durant tot el dia, no m'han sabut aclarir com seguirà la competició, la única cosa que m'han dit és que l'entrega de premis serà el 27 a la tarda-nit.

6 comentaris:

ROSA ha dit...

TAMBIEN VA EL VILASSAR Y EL ATLETICO DE MADRID

Anònim ha dit...

eel atleeticooo de madriidd???
qee biieenn:D

~maaayraa!

Anònim ha dit...

uououo(Y) quina qualitaat!

maria

ROSA ha dit...

Torneos y Amistosos de Fin de Temporada....
El día 5 de Junio organizamos un Torneo Femenino que contará con la AD Ca La Guidó, RCD Espanyol, Cirera, Santvicentí, Sussanenc, Maçanet y Aro.
ESTOS SON LOS EQUIPOS DE CALA GUIDO BLANES

Anònim ha dit...

Fran el partido de este finde es de 35 o de 45 minuts?

Irina

Fran ha dit...

Tengo que hablar con el mister del Vilassar. Pero como todas las jugadoras habeis jugado en categoria infantil seguramente jugueis 35.