IMPORTANT

Avui us he enviat un mail des d'un nou correu fran.rcde@gmail.com, és important que el mireu i que em contesteu.
En el mail també hi ha els exercicis que la Juli ens ha enviat.

Si algú no ha rebut el mail que m'envï un a mi.

Moltes gràcies i disculpeu les molèsties

Temes del bloc

dimecres, 19 de maig del 2010

Informació Santpedor

Abans de tot us passo els horaris per si alguna persona no ho ha vist.

Espanyol vs Sabadell 9'45
Espanyol vs Elche 11'15
Espanyol vs Sele comarcal 15'00
Espanyol vs Estartit 16'30

Com ja habreu sentit, en cada partit poden jugar un màxim de 12 jugadores. O sigui que en cada partit hi haurà 4 noies que no podràn jugar.
El dinar del dissabte s'encarrega l'organització del torneig. El desplaçament camp-l'Alberg i Alberg-camp també, igual que el sopar d'aquella nit i l'esmorzar de l'endemà.

Pel cap de setmana han de portar:

Sac de dormir
Pijama
Nècesser
1 o 2 tovalloles
Mudes (les que creieu convenients)
2-3 parells de mitjetes blanques i/o de l'Espanyol
Xandall i polo del club
Bermudes o pantaló blau marí del club
Samarreta blau marí del club
Dessudadora o impermeable del club
1-2 parells de xancletes
Botes i canilleres (espinilleres)

Tema mòvils i consoles no hem faig responsable. Diners no tampoc fan falta, ja que durant el dia hi hauràn estones que estaràn amb vosaltres.

Em sembla que no em deixo res. Si em deixo alguna cosa ja us informaré.

6 comentaris:

Fran ha dit...

Les mitjetes poden ser completament blanques o bé de l'Espanyol.

Anònim ha dit...

ok xk només tinc dos de l'espanyol puc portar unas blanques que tenen un dibuix negre?

MIREIA*

Fran ha dit...

Si no es nota gaire... cap problema!

Anònim ha dit...

i kin sac hem de portar el de colonies o el ke es posa al llit?? eske nosee:S

jeni

Fran ha dit...

el de colonies...

Anònim ha dit...

jajajaja mira que ho va dir tot a l'entreno! i ara li feu repetir tot, sóu les millors... si escolteu igual a classe anem bé! :D
quines ganes de torneig

maria